artık olmayacaklar listesi #1


Tarihsel devrim kitapları alıp kitapçının birinden, duvarda ki takvime bakasım geldi. Gelincede örs, çekiç ve üzengi kemiklerimden gelen çınlamaları dinledim. Baktım bir boka benzemiyolar ben de tuttum detayları düşünmeye başladım. Neler çıktı neler. Bakın hele;

Aşağı yukarı her sene düşünülür; yahut o seneyi yaşayanlar bir özelliği varmışcasına bunu yaşarlar. Şu gün\ay\yıl'ın aynı sayıya geldiği tarihlerden bahsediyorum. Misal; 08.08.2008 gibi. Bu ikibinli yıllar öncesi baya yaşanmış bir durum. Yani çoğu kez karşılaşılmış. Yani benim için bir özelliği yok, sizin için var mı onu da bilmem. Arada kalmışlıkları anlattığımdan mütevelli bunu da yazasım geldi. Ancak 2012'den sonra bunu yaşayamayacağız farkında mısınız..? Olay şudur ki; ay hiç bir zaman 13 ve üzerine geçecemeğinden üç basamakta aynı sayı olmayacak. Yani artık 3000' li yıllara kadar böyle bir şey göremeyeceğiz !..

Şimdi böyle bir şeyi yaşadığımız için şanslı bir nesil olarak mı görelim kendimizi; yoksa "ulan ne önemi var bunun salla yaa" diyenlerden mi olalım merak ettim. Önümüzde şunun şurasında 2 sene var ve biz bu durumu bu sene dahil 4 kere daha yaşıcaz. Ben şanslıyım bu guruhta olduğuma, en azından aklıma geldiği için.

Sizi bilmem valla, akıllı olan benim, mallar düşünsün !.. /bencil tavir hedesi/



Aklımın ucundan gelen edit: Bundan sonraki ilk tarih; 09.09.2009 kaçırmayın diye şeettim. Malum bu tarihte evlenecekler filan olur, bu tarihi beklerler kaçmasın kıçlara... 

Yüce Zeus'dan gelen edit:  Düzeltmeyi yaptığı için Burçin'e teşekkürü bir borç bilirim...  /ciddi eleman tribi/

0 fikre tercüman olmuş:

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..