yemek yapmak üzerine sanatsal irdelemeler


bilenler bilir. güzel yemek yaparım..
ama ben bile bu kadarını görmemiştim!









8 fikre tercüman olmuş:

malumafatrus dedi ki...

bir yerde okumuştum; yemek reklamları veya fotoğrafları çekmek epey zormuş ve bolcada hilesi varmış. Bunlara da photoshop diyor geçiyorum ve evet; yemek konusunda pek zayıf olduğumdan böyle iftiralarda atabilirim.

FKH dedi ki...

@ malumafatrus

şahsi kanaatim bir açıdan sizinle aynı. evet çekmek çok zor ama bunu hakkıyla yapanlarda var.

http://www.fatihmetindemirkol.com/food/ mesela.. kendisi çok iyi bir food fotoğrafcısı. ayrıca fhotoshop ta kullanmıyor :)

Adsız dedi ki...

evden biri: yerim ben bunları :)
acaba istek isteyebiliyor muyuz?

FKH dedi ki...

@ evden biri

sana feda olsun bankacı! iste iste.. :)

stuven dedi ki...

fotoğraf çekemiyorum hıh ayrı bir yetenek ama çok güzel yemek yaparım:)

FKH dedi ki...

@ stuven

şimdi övünmek gibi olsun ama ben ikisini de iyi yaparım :)

stuven dedi ki...

hımm bak sen
ee övünmek hakkın:))

FKH dedi ki...

@ stuven

:) sanırım bu ödülü almak içini nereye gitmem gerektiğini biliyorum..
hıımmmm

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..